Ofelia...

Coolt namn på söt liten tomtenissa som jag fotade idag :-) I måndags fotograferade jag på en förskola i närheten av ateljen, 29 barn på ca 2 timmar, lite skillnad från de 30-60 min som jag är van att lägga på varje kund i ateljen...  som före detta skolfotograf satt ändå vanan inne, men jag föredrar ändå att ha gott om tid för att få fram de riktigt härliga uttrycken ;-)

I tisdags fotade jag en gullig liten tös och sedan lille Edvin och hans mysiga föräldrar. Så stor han blivit, och ett riktigt charmtroll! han var bara några veckor gammal sist....


Nyfiken liten tös!


Lille Edvin


Ofelia i sin fina julklänning


Mor & son :-)





Kommentarer
Postat av: Miah

Men guuud vilka söta barn. Förstår att du gillar ditt jobb! Kram :-)

2008-10-23 @ 16:54:08
URL: http://www.metrobloggen.se/Miah79

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0