Lina & Michael

Brudparet jag fotograferade på midsommarafton lyste verkligen upp även min dag med sin kärlek! Det är alltid så härligt att få vara med och bevittna riktig kärlek och glädje, det var en riktigt rolig och härlig fotografering utanför rådhuset. Sedan bar det iväg mot Ingarö för paret där de skulle ha sin vigsel och ut till Ljusterö för mig för att träffa min goda vän Jenny. Missade precis dansen runt midsommarstången som min vän leder varje år, men det var det värt :-)




Blommorna ville inte riktigt sitta kvar i buketten och lossnade ett antal gånger, men med lite pillande så blev den hel och fin igen!

Kommentarer
Postat av: t e z z 0 r

vilka fina bilder =)

2008-06-24 @ 20:07:06
URL: http://youngandaspiring.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj vilka fina bilder! :-)

Vi kom hem från en överraskningsresa till Rom igår så jag såg dem först nu. Det ska blir så roligt att se resten på tisdag.

Tack för att du vill vara med och fota fast det var midsommar och allting!

Massor av kramar från Lina (Micke hälsar)

2008-06-29 @ 13:27:16
URL: http://www.klusell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0