2:a plats årets SFG-fotograf!!!

Var på Svenska Fotogruppens höstmöte i helgen. Gick rätt bra i tävllngen! Varje fotograf fick bidra med 5 bilder var, vi var ca 45 fotografer från hela Sverige där, och alla mina bilder fick priser :-) så jag fick en silverpokal då jag kom på 2:a plats, samt en brons-medalj i Bröllopsfoto samt 6 diplom :-) Rätt bra för min första tävling! 


3:e plats bröllopsfoto, brons-medalj


10:e plats bröllopsfoto


5:e plats porträttfoto


6.e plats porträttfoto


5:e plats barnfoto

Kommentarer
Postat av: Carmen

NEJ GUD VAD ROLIGT!

oohh grattis :)

det är du värd!



älskar dig syster <3

2008-09-17 @ 20:46:50
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast porträttet skulle lätt haft första plats tycker jag!!!!

2008-09-17 @ 22:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0