Allt om bröllop

Tidningen Allt om bröllop ringde upp mig förra veckan och ville publicera ett av mina bröllop i september-numret, jättekul! Ringde upp brudparet som gärna ville vara med :-)

I lördags fotograferade jag dessutom ett bröllop som filmades för en dokumentär som ska visas i början på nästa år i TV4+. Jag var med hos från frisören och ca 2 timmar efter vigseln. Bruden var så vacker, och hon hade verkligen en urtjusig tiara och jättefin klänning. Ska bli spännande att se programmet sen, lite mysko att ha kameror runtomkrng sig när man jobbar, är van att vara den som är bakom kameran ;-)

Kommentarer
Postat av: Lucia

Otroligt kul och häftigt, både med tv4+ och med tidningen. Säg till vilken tidning det är så köper jag den när den kommer...
Du lär ju få massor av förfrågningar efter den tidningen.

2007-05-28 @ 15:53:06
URL: http://uplandsgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0