Min nya ateljé

Den 1/5 fick jag tillgång till min nya, stora fina ateljé vid Odenplan! Gunn Fotograf gick i pension och jag fick förtroendet och den stora äran att få ta över hennes lokal.
 
Min förra ateljé låg på Strindbergsgatan 50 vid Karlaplan, den var jättefin den också, hade dessutom precis totalrenoverat den efter ca 2 år.... nu är det bara att ta fram målarbyxorna igen. Toaletten målade jag om för någon vecka sen, den var i princip spy-grön så det var prio 1... nu är den röd med schackrutigt golv :-)

Stormtrivs i mina lokaler och har dessutom närmare hem! Blir mycket mer barnfotograferingar nu vilket är jättekul! Tidigare år har det främst bröllop på somrarna, det är alltid lika kul att få äran att föreviga en så stor dag! Vackra klänningar, fina miljöer och glada människor- kan man ha ett bättre jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0