080424

Idag fotade jag en morgongåva på förmiddagen, blev många fina bilder men inget ni får se här.... ;-) skickade iväg mina två prao:are under tiden, de fick en lista på tio föremål som de skulle fota under tiden. På eftermiddagen fotade jag lille Edvin, 6 veckor,  med mamma och pappa.

image37


080423

Igår hann jag aldrig lägga upp någon bild, gick hem runt halv nio ändå.... men ni måste få se de små valparna jag fotade på morgonen, även de 6 veckor gamla! Det är min vän Jennifers mamma som har kenneln, och jag har den stora äran att få fota både stora och små pudlar åt dem ;-) Valparna är tre tjejer och så lillprinsen till höger!


image38

Kommentarer
Postat av: Kevin

Vad söta de blev! ;)

2008-04-25 @ 19:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0