8 kvinnor/teater

Idag var vi och såg min kära systers slutproduktion på Turteatern i Kärrtorp. Hon går just nu sista året på teaterlinjen på St Eriks Gymnasium, och spelar nu pjäsen "8 kvinnor" av Robert Thomas hela veckan. Så duktiga de var! riktigt kul att se! förde mig lite tillbaka till när vår klass spelade "Mästaren & Margarita" som vår slutproduktion för snart 10 år sedan..... lillsyrran har nu gått samma gymnasium och linje som jag gick och har en del av mina gamla lärare :-) Ska fotografera pjäsen på tisdag, lägger upp en bild då.... 

Uppdaterade Ronjas hemsida nu ikväll.... Förra året gjorde jag hemsida, affisch och flyers samt fotograferade pjäsen "Ronja Rövardotter på Kastellet" och i år ska jag ta lite nya bilder, hjälpa lite med affisch och liknande samt hålla hemsidan aktuell :-) Pjäsen spelas 1-19 juli på Vaxholms Kastell och rekommenderas varmt! se www.ronja-kastellet.se

image41



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0