080702

idag fotade jag lilla Klara och sedan Oscars studentfoton. Oscar skulle ta bilder förra veckan, men kom på att han glömt studentmössan hemma så vi flyttade tiden till igår som sedan bokades om till idag.... 

igår bokade jag om alla mina bokningar då jag fått veta i måndags att min pappa ligger på sjukhus i Frankrike efter ha blivit överfallen av fyra killar, ända tills igår kväll så trodde läkarna att han skulle bli blind på ena ögat, men nu har vi fått veta att han kommer få tillbaka synen om ca 3 veckor, otroligt härlig nyhet efter ett dygns oro! var med andra ord inte i form att ta bilder igår och eftersom alla kunde något annat tillfälle kunde jag med gott samvete ta ledigt på eftermiddagen och träffa en vän. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0