080314

Idag har jag fotat två jättesöta tjejer, Dina, 6 månader och nu på eftermiddagen Amanda 2 år :-) riktiga linslusar båda två..... men då jag har bestämt för att bara välja en bild per dag får det bli Amanda, då jag inte fotograferar lika mycket 2-åringar som bebisar. Mamman och jag fick oss ett ordentligt skratt när hon tog tag i svansen på ett gosedjur och frågade: "Är det här hans snopp?" och viftade runt med nallen med ett stadigt grepp om svansen... det blir riktigt söt när en så liten säger så, och extra roligt när man är lite eftermiddagstrött ;-)

image11

måste nog slänga med en bild eller två med gosedjuret i fråga......

image13image12

Nu bär det snart iväg från jobbet och vidare till min vän Jennifers födelsedagsmiddag. Hon ska få ett fint album med bilder på henne och hennes hund när han var valp :-) frågade vad hon önskade sig och fick till svar: en fin bild som vanligt är alltid kul" som vanligt... hmmm, undrar om jag ger bilder till mina vänner lite för ofta... men nu är det inte EN bild iaf, utan 16 bilder i ett fint vitt album!

Imorgon vankas en bebisfotografering samt två bröllop, så det blir ingen sen middag för min del....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0