080326

nu kommer datumen i fel ordning ;-) men igår gick det inte att spara inlägget....

Igår fick jag ett efterlängtat samtal från Kameradoktorn, min nya kamera hade kommit! min nya vän är nu hemma! Min fina D3 :-) ganska långa väntetider på den... tyvärr skulle inte det nya objektivet komma förrens nästa vecka, men då har man ju lite att se fram emot! Nu med den nya kameran kommer jag delvis ha direkt back-up då den har dubbla platser för minneskort och kan spara parallelt på båda, och så har den mkt lågt brus även på jättehögt ISO, inga problem med mörka kyrkor ;-)

Ska fota massa bilder privat med den nu i två-tre veckor så jag lär känna kameran, sen får den följa med på massa bröll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0