Bröllops Bonanza!

Nu visas äntligen sista avsnittet av bröllopsbonanza på TV4+..... Jag fotograferade Victoria & Kristoffers bröllop den 19 maj 07 som även filmades för programmet. Så nu har jag fått se mig själv på TV igen, måste erkänna att jag trivs bättre bakom kameran ;-) Har varit nyfiken i snart 1 år nu på programmet, så lite pirrigt är det i soffan! Min duktiga kollega Nina Grundemark fotograferade det andra paret :-)

Victoria var otroligt vacker i sin prinsess-klänning och Kristoffer hade kärleken i blicken! det både regnade och blåste rejält den dagen, så frisyren flög iväg ganska fort, men blåsten gav härligt spontana bilder! Ni kan se fler bilder på hemsidan:  www.ozdeleau.com. Jag fotograferade hos stylisten på "Chambre privée", vid stadshuset, kyrkan och vid Rosendal :-)

image9

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0