Kids

Skäms lite för att jag inte lyckas lägga upp nån bild här varje dag som jag tänkt.. så nu kommer iaf några av dem jag fotat denna vecka :-)

Vill även påminna mina kunder att absolut sista beställningsdag för att få bilderna till  jul är den 13/12....


Om man slår upp "söt" i ordboken hittar man denna...


tittut...


vill INTE vara tomte i år....


Lilltjejen fotade jag för ett halvår sen, denna gång fick brorsan haka på...


Charmig kille på blott 4 månader


3 månader gammal sötnos


MUMS! Jag lovar... ALLT går att äta......


En riktig liten solstråle, med väldigt fina klossar som nu måste införskaffas... fanns på Bonti...


Inte alltid lätt att få en 1-åring och en treåring att sitta bredvid varann... supersöta tjejer!


Mathilda var såå fin i sin röda klänning! mössan var dock roligare att leka med än att ha på sig!

Kommentarer
Postat av: BERNA

MEN DARLING DU ÄR JU EN ÄNGEL,VA FIN DU VAR.PUSS PUSS OCH BARN MODEL SKA DU BLI.LOVE YOU

2008-11-27 @ 22:24:30
Postat av: Sang Pierre Bakurin

Happy Birthday....Nice Pictures.love them all

2008-11-28 @ 13:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0